fredag 12 september 2008

Städning

Gomiddag vänner!
Förra fredagen var jag så duktig,
egentligen höll jag väl på hela förra veckan men blev klar på fredagen.
På kontoret/bibliotek/pysselrum städade jag från golv till tak.
Vet ni vad det innebär??? Nä tänkte väl det. :-)
Jag har typ en vägg med bokhyller 4 st. 90 x 190, som det bara är böcker i och det är ju inte varje dag man dammar dom.
Jag har mina böcker i bostavsordning efter författarna.
Hade ett hyllplan som var lite över men nu är det helt "knök" fullt,
har väl köpt på mig lite böcker :-)
Mina pärlböcker, kokböcker mm har jag i samma rum
fast i två bokhyller på en annan vägg.
Långt skrivbord och datorbord finns också :-)
Då undrar säkert någon hur stort är det rummet - ca 11 kvadrat!
Mm... och 2 schäfrar som gärna vill vara i rummet när matte är där :-)
Och Özack (min hund) ska alltid ligga under skrivbordet
så en annan får sitta med fötterna i en konstig vinkel.

Men finns det hjärterum så finns det.....:-)

Mina vävböcker har jag i vävrummet :-)
Tycker jag om böcker? Rätt svar är Jaaaaaaaaaaaaa!!!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...