onsdag 24 december 2014

En kall julafton

Idag är det julafton, min sista i vårt paradis!
Jag och dödsboet har sålt huset och min förhoppning är att hitta boende i 
Stockholms län, det blir "back to the roots"!
Och hur lätt är det!!!!
Att stå i någon bostadskö har inte varit på agendan!

Det var inte mitt beslut att sälja :-(
Särkullsbarnet vill ha sin arvslott och jag fick inte lån på banken för att lösa ut den delen :-(
Så detta år har varit sorgligt på flera sätt.
57 år och bostadslös!

PS. Igår hade jag en mysig uppesittarkväll hos mina fina grannar Peter och Anette, tack...det var ett guldkorn!

God Jul till er alla där ute i världen!

2014-12-24, -18 grader

Kallt ute men varmt inne :-)

Magiskt!

2 kommentarer:

Lilian sa...

Sväng in till oss någon dag och fika med oss då du har vägarna till eller från stan Piteå.
Kram Lilian

Pitepärlan sa...

Tack för inbjudan :-)
Kram Charina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...